Ik ben lid van de Landelijke Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen & Psychotherapeuten en daarmee automatisch aangesloten bij de klachtencommissie van deze vereniging. Voor meer informatie verwijs ik u naar hun website: www.lvvp.info.nl
Klachten- en geschillenregeling:
Cliënten kunnen met klachten over mij of mijn behandeling terecht bij mij of bij een klachtenfunctionaris. Cliënten kunnen bij mij terecht per telefoon: 0252 283152, per e-mail: tl.schreuder@planet.nl of via het klachtenformulier op mijn website: www.schreuder.praktijkinfo.nl Ik ben lid van de Landelijke Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen & Psychotherapeuten en daarmee automatisch aangesloten bij de klachtencommissie van deze vereniging. Cliënten kunnen terecht bij een LVVP-klachtenfunctionaris van Klacht&Company. Deze is bereikbaar per mail via LVVP@klachtencompany.nl, per telefoon via (088) 234 16 06 of per aangetekende post via postbus 3106, 2601 DC Delft. Bij voorkeur sturen patiënten die een klacht hebben het klachtenformulier per mail aan Klacht&Company.
Vervolgens verwijs ik u naar de huidige klachtenregeling van de LVVP:
https://www.lvvp.info/voor-clienten/hoe-te-handelen-bijklachten-over-de-behandelaar/.
Cliënten kunnen met geschillen over mij of mijn behandeling terecht bij de geschillencommissie waarop ik als lid van de LVVP ben aangesloten: De Geschillencommissie Zorg in Den Haag.
Vervolgens verwijs ik u naar de geschillenregeling.
De geschillenregeling is hier te vinden:
Hyperlink naar website: https://www.degeschillencommissiezorg.nl/clienten/zorgcommissies/vrijgevestigde-ggz-praktijken/.